Första dagen!

Yes, nu e jag "bakom kulisserna"hos lärarna! hehe trodde att dom va mycket stelare än vad dom e, men de e klart, dom e ju också vanliga människor! haha Så idag har jag blivit arbetskamrat med mina gamla lärare o det känns ganska häftigt! Jag kunde inte få bättre bemötande! Alla är verkligen jätte trevliga och välkomnande!

:D

Idag efter jobbet, tog jag en lång promenad med Carolina och Daisy, därefter drog jag till stallet.
Dark har fått stå utan täcke nu när det legat runt 0 grader om dagarna. O hon gillar det, Hon är inget stort fan av täcken. hehe Men genom att hålla hennes rygg varm så hindrar man att hon spänner sig och får ont i ryggen. Där hon är väldigt känslig eftrsom att hon antagligen haft ont i sin rygg väldigt lång tid innnan hon kom till mig. Därav kommer stelheten tillbaka snabbt när hon står och spänner sig pga kylan.

Imorgon drar jag till stallet tidigt innan  jobbet så att det är klart. ska på vattengympa på kvällen liksom! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Resten av veckan är jag hemma :D Så bara att komma! (Efter kl 15 ;).)



Kraaam!!

2011-01-10 @ 21:29:15
URL: http://allimaccamilla.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt ! :D

2011-01-10 @ 21:50:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tycker jag låter som världens toppen ide :D. Då ses vi på onsdag!

Kram

2011-01-11 @ 09:44:52
URL: http://allimaccamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0