Magsjuk..

ucsh.. i tisdes natt började helvetet! Fick springa på dass varannan minut! hade otroligt ont i magen och kunde inte alls sova. Jag deckade till slut klockan halv sex på morognen. Sov till typ nio, vaknade, somnade, vaknade, somnade.. Så igår låg jag på soffan hela dagen. Mådda redit kasst. Men idag har det varit andra bananer!

Har precis kommit hem från jobbet. Ätit lite och nu tänkte jag ta vovven o dra till stallet.Vädret idag e ju toppen så man får passa på att vara ute medans solen är uppe!

I morgon natt drar jag och Gustav med familj till sälen för att stanna till tisdag. det blir dock inget skidåkande för min del, men jag får se till att ta det lugnt, käka gott o ut o gå! Det kan bli mycigt. Två andra stugor ska fyllas med folk vi känner så jag har nog inga problem med att sysselsätta mig med något.

Sussie ska vara så snäll att passa Dark under tiden. Supersnällt. Blir jobbigt annars att köra hem var dag för att mocka.. de e trots allt 60 mil!? hehe

Ha en fortsatt bra dag och håll er ifrån magsjukan! Den är inge kul!



Kommentarer
Postat av: Erika

Hörde på radion idag att vinterkräksjukan är igång nu. :/



Usch inget vidare.

2011-01-20 @ 20:00:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0