Mera jobb!

Kan glädjeligen berätta att ännu en hemsida är på väg in. Vilket är väldigt bra. Jobbar i skolan på dagarna och hemsidor på kvällarna. Pengar tackar man liksom inte nej till! :P

Idag har jag bara mockat hos Dark. Tömde ut de mesta av halmen och ersatte med nytt. Tycker halm är bra att mocka i och ger ett bra underlag. Jag öser oftast in mycket halm i Dark box, och sedan när det bara är lite kvar så tömmer jag ut mycket och ersätter med nytt fräsht igen :)

Carolina, min tjejkompis, använder halmpellets till sina tre hästar. Jag passade stallet där i helgen och mockade då klart till dom. Jag måste säga att det är så jäkla bra. Det tar nästan ingenting på underlaget och det håller isg till att se fräsht ut hela tiden. Måste då inte fylla på så ofta heller vilket är perfekt! jag tycker det verkar kanon, skulle vilja ha det till Dark sen faktiskt. Spån kan ju ta sig o sticka de blir slabbigt och äckligt i jämförelse med det här!
En regäl hiss på de!!



Lånad bild från http://www.ludan.se/halmpellets.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0