Nu e jag tillbaka!

guuud vad längesedan jag skrev här! Förlåt mig för det! Nu har jag i alla fall hittat tillbaka motivationen och är pigg på att skriva igen. Sånt går väl upp och ner antar jag!?

Idag börjar jag mitt nya jobb som elevassistent på snyggatorp! Det ska blir riktigt skoj och spännande. Tror även att det är ett jobb som passar mig bra!

Daisy - Sussies hund bor numera hemma hos mig och Gustav, får se över mina arbetstider, hoppas dom passar bra som hundägare. Daisy är en lite ensamvarg och trivs bäst där hon är i centrum och inte andra hundar. Väldigt lättpassad, hon sover i sitt krypin kommer och busar ibland och äter. Går ut med henne i alla fall fyra gånger om dagen, får se hur vi får ihop det nu.

Red Petra för några dagar sedan, barbacka! Balans, kondition är inte som innan i alla fall, klen i muskler som har varit på plats innan.. Men det ska nog byggas upp igen, I veckan ska jag testa Western sadeln på Petra, tror att hon kommer gilla den.. Men man vet aldrig med den damen!

Hovslagaren va där i alla fall igår och fixade hennes hovar så nu e dom fina igen :) Barfota it is!

okej ha en bra månda och önska mig lycka till :) <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till. :)



Vad skoj att du börjat blogga igen.

2011-01-10 @ 14:17:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0