Ett bra svar!

Det finns en tjej som jag följer, Erika Pettersson som själv skriver om sina hästar i vardag! Jag frågade henne om vad hon tyckte om min blogg och jag fick ett väldigt bra svar! Jag ska bli bättre på att uppdatera, lägga upp bilder och göra klart för er vilka hästar jag håller på med! Jag tänker lägga ut ett inlägg i kväll på vilka hästar jag rider, vem som är min och hur jag tränar dom, jag har lite olika inriktningar på dom och det tänkte jag berätta lite om. Vad tror min om det? Tack Erika för ett bra svar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker man ska vara ärlig. :)

Fast man behöver inte vara elak, utan bara ärlig.

För annars är de vårt o veta om ens blogg är bra/dålig osv.

Och man fortsätter i sina gamla vanor.



Jag gillar dig blogg mycket, pga av att du är en trevlig person.

Sen saknar jag lite bilder osv, sånt jag skrev.



Men jag hoppas du fortsätter blogga. :)

Och framför allt komma med fler tips o råd, som du gjorde till mig nyligen.

De tackar jag för. :D

2011-03-23 @ 12:52:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson

SV: håller du på med NH? blev lite nyfiekn när du skrev just "bjuder in henne"

ja ger inte min lilla så mkt beröm med godis för hon blir så jäkla nafsig, men hon kommer alltid i hagen ändå. är den andra som gör lite som han vill vilket humör han är på :)

2011-03-23 @ 13:29:31
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0