Inte fungerat att uppdatera?

hrm.. har haft lite blogglust nu dom senaste dagarna med har inte gått att uppdatera, eller rättare sagt det syns inte i bloggen i alla fall. Så jag provar igen!

Om ca två veckor ska jag och Dark vara med på rundkorallträning, drä man har hästen lös och får lära sig att tala till hästen så att den följer en. Här är inte godis och annat mutande med utan man ska förmedla det man vill med kroppsspråket :) jag är riktigt taggad på det.

Åkte till stallet idag, mockade o gick ut o kliade på Dark. Hon var väldigt glad idag och kom direkt när jag gick ut i hagen. Dock höll mina fingar på att förfrysa :( Jag önsar att jag hade ett ridhus! Hatar denna kyla och vinter. Det e ju stenhårt över allt! :(

Någon som har lite inspiration att bjuda på nu vad gäller aktiviteter på marken med pollen? Jag e rätt fantasilös just nu...

Ja då va det meningen att en bild skulle ligga här som jag fotat med min Iphone.. men nope, får inte till att få in den på datorn? antingen går de inte eller så har jag missat något otroligt ?

Kommentarer
Postat av: Erika

De har varit fel på blogg.se..

Märkte de idag med att vissa inlägg kunde jag se på bloglovin.

Men inte när jag kom in på bloggen som uppdaterat dom inläggen. ;S



Helt skumt.

Men var ju som sagt fel på blogg.se under går dagen.

2011-03-03 @ 21:22:16
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0