Men jisses!

Ena stunden skiner solen och allt är bra, i andra sekunden är det jordbävning i Japan och en tsunami har fördärvat hur mycket som helst! Stackare som får uppleva något sådant! kan inte vi människor bara lära oss av vad konsekvenserna blir av våra handlingar. De e väl ingen som vet direkt om detta har med miljöförstöringen att göra men jag kan tänka mig att mycket beror på den! Usch! Jaja sånt där e inte lätt! En sak som inte heller e så lätt e att frilägga typ 30 bilder precis på exakten, men jag ska kämpa med det nu så vi får se hur det blir :) Dark får vara påklädd igen nu när det regnar och haglar i perioder. Igår hade hon varit utav täcke så hon frös när jag tog in henne och torkade henne. Men hon blev varm snabbt och ett täcke åkte på :) Dark är ju fullblod och jag tänka mig att dom inte är så köldtåliga. fryser era hästar i detta väder?

Kommentarer
Postat av: Erika

sv:

hon äter normalt, verkar dricka normalt.

och idag kissa hon inne, och jag kunde inte se att de var något problem med kisseriet. :)



Om de skulle vara urinvägsinfektion, hur skulle hon göra då?

Vägra kissa, eller försöka kissa men de kommer bara lite ?



Idag var hon i alla fall mycket piggare, o klarare i blicken. :)

2011-03-11 @ 17:46:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:

Okej, tack för tipset. :)

Bra att lära sig lite nytt.



Liksom svårt o lära sig saker när man inte varit med om de tidigare.

För då tänker man inte på att de kan va just de eller så.



2011-03-11 @ 21:38:13
Postat av: Erika

sv:

Okej, tack för tipset. :)

Bra att lära sig lite nytt.



Liksom svårt o lära sig saker när man inte varit med om de tidigare.

För då tänker man inte på att de kan va just de eller så.



2011-03-11 @ 21:38:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Haha ja den är jättebra, jag tycker den är skön på mig med faktiskt :)

2011-03-11 @ 22:15:21
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0