Rundcorall träning!

Yes idag har jag, sussie och Dark varit hos söderåsens turridning på rundcorall träning! Det var trevligt och vi var fem stycken. Dark och jag tränade lite join up o det gick väl bra, men hon var lite uppe i varv och jag kunde inte koncentrera mig som jag ville. Men vi testade med att hon skulle följa mig, och det gjorde hon, även att komma in till mig. Eftersom att hon var lite små stirrig så tog det ett litet tag innan det funkade men det gick till slut.

Det har blåst och varit svinkallt! Usch vad vi har frusit! Testade även att rida utan att ha något och tränaren gav mig lite tips att jobba med.

en trevlig dag med trevligt folk. Har väl inte lärt mig mycket mer än vad jag redan visste, men det var trevligt ändå. Det har gett mig en kick att börja få igång träningen med Dark i alla fall! Här e lite bilder från dagen:




jag o Dark










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0