Teknik..

Yes uppdaterar just nu från min älskade Iphone 4 :) det är vekligen kanon! Just nu sitter jag i skolan, niorna har haft sitt nationella prov i fysik idag! Slutar inte för än vid fyra så snälla sussie lockar till mig idag :) På fredag åker jag och hämtar transporten som jag behöver till när jag och Dark ska på runcoralls träning. Det ska bli väldigt skoj och spännande. Jag tror nämligen att Dark kommer att tycka attbdet är riktigt skoj! Så lördagen ägnar vi till det :) Någon av er läsare som testat på rundcorallsträning? Tänkte försöka få ihop lite instruktions videor till olika övningar, tex stå still. Vad tycker ni om det? Kom igen nu o lämna en liten kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0