Vilda western!

Tog ett kort ridpass idag på Dark. Det är western stuket jag kommer atgt träna dark till. Sussie va med idag när jag red och tipsade lite. Dark e lite av en smygare, så när jag ber henne att göra halt, så tar det kanske henne tio steg att sakta ner skritten till det blir halt. Men det ska bli ändringar på det. Jag vill ha ett stopp när jag ber om det!

Så nu gör jag så att jag ber henne med sitsen att stanna gör hon då inte det så tar jag tag i henne säger stanna och hon får rygga kraftigt och många steg. Det behövde jag bara göra tre fyra gånger och sedan stannade hon direkt. Då slutade jag, så det blev inget långt pass. Men man ska ju sluta när det är som bäst! :)

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Erika

Svar på din följd fråga.



Positiva med din blogg är, att du är så trevlig. :)

Du skriver bra, du är trevlig när du svarar på kommentarer.

Du har gett mig lite tips.



Lite som är negativt.

Är att jag personligen vill se mer bilder, mer presentation av hästarna.

Jag har ju inte så stor koll på vem dark är ?

Antar att de är någon av hästarna, men vem o är den din osv.

Förstår hur. :)



Lite bilder så man ah, just de den hästen såg ut så.

Och sen liiite mer uppdatering.

Någon inlägg om dagen, gärna med lite bilder.

Så man aha just de, den hästen gällde de o man ser fram gångar/motgångar.



Lite sånt, men följer dig framför allt för att du är en sån trevlig person.

Du verkar lättsam, och man verkar kunna ställa frågor till dig utan att du bara " men va fan är du dum i huvudet heller, jag vet bäst" haha..

en del bloggare är såna, såå tråkigt.

såna slutar jag följa direkt. :)



Tack för att du gilla min blogg.

2011-03-22 @ 09:51:53
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0