De va läääänge sen!

Hej hopp allihopa!

Glad att vara tillbaka! Galet längesedan jag skrev här och det beror på en hel del olika saker...
Sommar, jobb, ont om tid..

Jajaj hoppas er sommar har varit bra! Min har mest bestått av jobb!
Det absolut roligaste jag har gjort under sommaren är att jag har varit på High Chaparral!. Det är nog sveriges roligaste ställe! Vilda western, indianer, old Mexico, lucky look, cowboys, cowgirls, western arenan River city och mycket mycket mer! Ja där har jag och en tjejkmpis spenderat några helger!

Det fräckaste på stället måste ju vara denna fina häst!



Och det är inte vilken häst som helst utan Zorro's egna! På mexico showen kommer Zorro inridande för att rädda en vacker tjej från en fyllegubbe! O då kommer han på denna fina häst! När han räddat tjejen så hoppar han upp på sin häst igen, stegrar och galopperar iväg!

Vad har ni hittat på under sommaren?

Kommentarer
Postat av: Erika

De var inte igår. ;)

Min sommar har mest tillbringas i stallet faktiskt.

2011-09-10 @ 11:16:49
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Emma

De ser ut som på high schaparall :)

2011-12-16 @ 11:34:53
URL: http://merkmupparna.blogg.se/
Postat av: Erika

gick inte kommentera översta inlägget, de har strulat länge med de på olika bloggar.



Men så söt pålle du har hemma nu. :)

Dom andra då har du dom kvar oxå ?



Ja du får allt uppdatera oftare här nu. :D

Så vi får följa dig, har haft kvar dig på bloglovin hela tiden vilken tur. :)



Vad gör han under sommaren där då när han ska tillbaka ?

finns de ingen risk att han blir panikslagen igen om han lämnar dig o sin trygghet som du så bra byggt upp ?

2012-01-31 @ 12:37:49
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0