Glömsk!

Tror ni inte att jag GLÖMMER kameran idag när jag gick med Dark? ni får skälla på mig hur mycket ni vill, tror jag behöver det! jag har i alla fall tränat lite ledande med Dark o man kan säga att hon är ganska snabblärd. läs i detta inlägg så förstår ni vad jag sysslar med :)

har kommit hem från en shoppingrunda på Rusta och Bauhaus! Köpte tapet för 7 kr rullen :) de e ett bra pris!

Här e i alla fall en film från när jag red petra sist. Men klippet e på när hon lyfter framhovarna. Sussie står för kommandona. Här ser man även Petras humör. Det är en bestämd dam som helst av allt vill stå o knapra på sitt hö ute i hagen. hehe

Ja det gick ju tydligen inte att bädda in i detta inlägget, men klicka här så kommer ni direkt till klippet!





Kommentarer
Postat av: Erika

sv.

Ja väldigt segt har de varit fram tills igår. :)

De var kul att få se lite mer ridning, o hantering.



2011-02-21 @ 16:10:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0